sobota, 7 stycznia 2017

Rozdział 23


*Oczami Lili*

Obudziłam się przez jakieś głośne odgłosy dobiegające z góry. Chwileczkę, to jest muzyka! Ten imbecyl zrobił sobie imprezę gdy mnie tu przetrzymuje. Ale z drugiej strony jak będę głośno krzyczeć to może ktoś mnie usłyszy i mi pomoże
-Ratunku! Pomocy! - krzyczałam z całych sił i jak najgłośniej , po chwili usłyszałam jakieś kroki i dźwięk wywarzanych drzwi
-Jest tu ktoś? - zaczął pytać nieznajomy chłopak.Tak! Jestem uratowana!
-Tutaj jestem! Pomóż mi! - krzyczałam prawie płacząc,mam nadzieje ze mi pomoże
-Spokojnie,już do ciebie idę - powiedział i po chwili był już przy mnie i rozwiązywał
-Dziękuję ci bardzo,pomożesz mi jeszcze się z stąd wydostać ? - zapytałam chłopaka
-Jasne,będziemy musieli przejść przez dom pełen pijanych ludzi,ale jest tu drugie wyjście bezpośrednio na podwórko i mogę cię powieść do domu,jeśli chcesz
- Jasne że chce, ale błagam cię chodźmy już - jak powiedziałam tak zrobiliśmy po 10 minutach byliśmy już w samochodzie chłopaka
-Powiedz mi co ty robiłaś w piwnicy Dominika ? - zapytał chłopak
- Więc mój porywacz ma na imię Dominik,miło wiedzieć - odpowiedziałam mu
- Co? Jak to porywacz? On by nawet muchy nie skrzywdził - odpowiedział ze złością w głosie
-Tak? Bo ci uwierzę,nawet nie wiesz co on chciał ze mną zrobić i jak mnie traktował ! Dla niego byłam dziwką i kartą przetargową! - zaczęłam krzyczeć do niego
-Przykro mi że zostałaś tak potraktowana,ale on się taki stał jak dziewczyna z nim zerwała i wyjechała.On ją ciągle kocha i pojechał za nią,ale dowiedział że umawia się z chłopakiem z jakiegoś boysbandu i teraz próbuje ją odzyskać - opowiedział mi i w między czasie podjechaliśmy pod dany adres który podałam mu wcześniej
-Dzięki wielkie,cześć - powiedziałam i wysiadłam z samochodu i ruszyłam w strone drzwi i zapukałam,po chwili się otworzyły i pojawiła się w nich blond włosa dziewczyna
-Przepraszam,ale kim ty jesteś? - zapytała się dziewczyna
-Znajomą Zayna, a ty?
-Jestem jego dziewczyną

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej!
Przepraszam was bardzo że nie było tak długo rozdziału ,ale ostatnio nie miałam czasu i też nie miałam pomysłu na rozdział. Mam nadzieje że rozdział się spodoba 🙂

Pozdrawiam i mocno ściskam
~Patifun 123


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz