niedziela, 31 sierpnia 2014

Imagin z Harrym #3

Jesteś najlepszą przyjaciółką Harrego , ale nie tego z One Direction, tylko z Holmes Chapel.Znacie się dobry kawał czasu , jesteście dla siebie jak rodzeństwo,ale od pewnego czasu czujesz do niego coś więcej niż przyjaźń.Zakochałaś się w nim,ale on jest z tą całą Taylor której nienawidzisz.Ciągle ci mówi że Hazz nie chce się z tobą zadawać,ale nie wierzysz jej,bo wiesz że prawda jest inna.Dzisiaj umówiłaś się z nim na spotkanie bo ma dla ciebie niespodziankę.Przed wyjściem z domu dostałaś kolejnego złośliwego sms'a od Taylor:
''Odczep się od  Harrego on jest mój i tylko mój!!Nie jesteś jego warta szmato''
Powiedziałaś sobie że tego to już za wiele , nie będzie sobie pozwać, a Harry i tak jej nie kocha.Twoja złość zniknęła z dźwiękiem dzwonka do drzwi,otworzyłaś je i przed twoimi oczami ukazał się Hazz.
-Hej , gotowa na niesamowitą niespodziankę?
-Tak!!-odpowiedziałaś mu.Chłopak otworzył ci drzwi od samochodu,a sam usiadł na miejscu kierowcy.Jechaliście nie całą godzinę i co chwilę dostawałaś kolejne sms'y  od Taylor tym razem z po gruszkami.Zauważyłaś że przyjechaliście do lasu w którym się poznaliście,byłaś mile zaskoczona.Szliście drogą która była usłana płatkami czerwonych róż, a niebo było pełne gwiazd.Przed wami stał stolik na którym stała wasza kolacja.
-Harry,to jest niesamowite dziękuje jest pięknie, ale powiedz mi z jakiej to okazji?
-Z takiej że chciałem ci coś powiedzieć,więc kocham cię T.I,zostaniesz moją dziewczyną?
-Tak,ja ciebie też kocham wariacje - rzuciłaś mu się na szyję i czule go pocałowałaś.Tego dnia nie zapomnisz do końca życia,jesteście ze sobą,ale niestety musicie się ukrywać bo Harry ''chodzi''z Taylor bo mu tak karzą.A Taylor dała ci spokój i życzyła szczęścia z Harrym.

CZYTASZ=KOMENTUJESZ




Patifun123 :) < 3

3 komentarze: