niedziela, 10 sierpnia 2014

Rozdział 12

Kilka miesięcy później

Chłopcy nie wygrali X Factora,chociaż doszli do finału,ale ostatecznie zajęli 3 miejsce.Aktualnie są w trasie X Factora i strasznie tęsknie za chłopakami , ale najbardziej za Harrym.A ja?
Siedzę w domu odpisując fanom na portalach społecznościowych.Tak , nie przesłyszeliście się ja też mam fanów.Przez to że jestem z Harrym i trochę też że jestem kuzynką króla popu.A i przeprowadziliśmy się do Londynu to znaczy ja i całe One Direction.Muszę trochę odpocząć od tego laptopa , więc postanowiłam że zaczerpnę świeżego powietrza.Wyłączyłam laptopa,zamknęłam dom i ruszyłam w stronę parku,od kąt się przeprowadziłam do stolicy pokochałam tutejsze parki są piękne.Znalazłam mój ulubiony park który jest oddalony jakieś 15 minut drogi od domu.Gdy byłam na miejscu zaczęłam szukać "mojej" ławki , ale była zajęta przez dziewczynę która płakała.Postanowiłam że się do niej dosiądę i poprawie jej humor.
-Hej,nie płacz
-Jak mam nie płakać?Wszystko mi się wali,chłopak ze mną zerwał i na dodatek zgubiłam mój bilet na koncert mojego ulubionego zespołu
-A mogę wiedzieć jaki do zespół?
-Tak , One Direction i moim ulubieńcem jest Zayn
-Wiesz tak się składa że mogę ci pomóc
-Naprawdę? A jestem Nina , ale używam mojego drugiego imienia Lili
-Patrycja miło mi - po tym jak się poznałyśmy i wymieniłyśmy się numerami telefonów wysłałam sms do Louisa

Po chwili otrzymałam odpowiedź
Zapytam się Lili czy mogę pójść z nią na koncert
-Lili mogę iść z tobą na koncert?
-Tak,tylko nie mamy biletów
-A właśnie że mamy i poznasz swoich idoli - gdy jej to powiedziałam oszalała z radości
Kurde nie napisałam mu kiedy mamy je odebrać,Lili mnie zabije!!!
Dzięki Lou,uratowałeś mi skórę.
-Lili,porywam cię do mnie do domu , a później jedziemy na koncert
-Dobrze już nie mogę się doczekać!!!
________________________________________________________________________________
Nie wyszedł mi ten rozdział :( Ale mam nadzieje że wam się spodoba.Zadawajcie pytania bohaterom , bo się bardzo nudzą.Wygląd nowej postaci możecie zobaczyć w zakładce "Bohaterowie"I dziękuje wam za te ponad tysiąc wyświetleń
CZYTASZ=KOMENTUJESZ 

Patifun123 :) < 3

8 komentarzy:

  1. ŚWIETNY!!! czekam na next i weny życzę :) oraz zapraszam na nowego bloga :) --------> http://trueloveisteonlyone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER!!!

    Świetne są te sms^^ Bardzo je lubię :) Popytam bohaterów, co ty na to? Oczekuj zwariowanych pytań :D

    Czekam na next ^^
    Nicol <3
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mhhm ενδιαφέρουσα :*

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER :D ! --------->>>
    http://herecomesthedarknessandme.blogspot.com/

    INA.x:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 50 yr old Software Engineer III Malissa Ruddiman, hailing from Saint-Paul enjoys watching movies like "Charlie, the Lonesome Cougar" and Rowing. Took a trip to Sceilg Mhichíl and drives a Wrangler. teraz kliknij w link

    OdpowiedzUsuń
  6. 55 yr old Health Coach I Walther Nye, hailing from Gaspe enjoys watching movies like Planet Terror and Candle making. Took a trip to Thracian Tomb of Sveshtari and drives a Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour de France. sprobuj na tej stronie

    OdpowiedzUsuń