środa, 6 sierpnia 2014

Rozdział 11

-Dobry wieczór czy dodzwoniłam się do pani Patrycji Majewskiej ? - zapytała kobieta po drugiej stronie
-Tak przy telefonie w czym mogę pomóc?
-Więc nazywam się Katherine Jackson i jestem matką... - przerwałam jej.To są jakieś jaja.Matka mojego idola we własnej osobie zadzwoniła do mnie.
-....Michaela Jacksona
-Wyda ci się to trochę dziwne , ale jesteś daleką kuzynką Michaela
-Słucham ?! To jest jakaś pomyłka !! - wrzasnęłam jej do telefonu
- Nie to jest prawda - gdy to powiedziała zrobiło mi się ciemno przed oczami.Zemdlałam.

Oczami Harrego

Usłyszałem jak Patrycja się do kogoś drze.Pewnie rodzice powiedzieli dlaczego ją zostawili,ale po chwili zapadła nieznośna cisza którą uprzedził głośny upadek.Natychmiast pobiegłem do pokoju gdy wszedłem zamurowało mnie.Leżała w małej kałuży krwi,natychmiast pobiegłem po apteczkę żeby zatamować krwawienie.W między czasie zadzwoniłem po pogotowie bo zauważyłem że uderzyła głową o kant szafki nocnej.Po 15 minutach przyjechała karetka która zabrała ją.Gdy jechałem za nimi zadzwoniłem do chłopaków.
-Hej Hazz! - powiedział wesoło Louis
-Cześć mam nadzieje że cię nie obudziłem
-Nie no coś się stało że dzwonisz
-Tak,Patrycja miała wypadek w domu i jest w szpitalu
-Za 15 minut jestem - powiedział i się rozłączył.W tym czasie zabrali moją Pati na badania.Po jakieś godzinie wpuścili mnie do niej.

Oczami Patrycji

Głowa bolała mnie niemiłosiernie słyszałam jakieś szmery chciałam otworzyć oczy , ale nie mogłam.Miałam kompletny mętlik w głowie,jak ja mu to powiem że jestem kuzynką samego króla popu.Powie że zwariowałam , albo że mocno się uderzyłam w głowę.Podjęłam kolejną próbę otworzenia oczu.Udało mi się i szybko tego pożałowałam. Nieprzyjemne światło chwilowo mnie oślepiło.Rozejrzałam się dookoła żeby zobaczyć gdzie jestem.Gdy to zrobiłam zauważyłam śpiącego Harrego i Louisa.Tak słodko wyglądali aż żal było ich budzić,ale przez moją niezdarność niestety się obudzili.Znaczy tylko Harry,gdy zobaczył że już nie śpię natychmiast do mnie podszedł.
-Co się stało i co ja tu robię?
-Miałaś mały wypadek w domu,uderzyłaś głową o kant szafki i masz lekki wstrząs mózgu
-Acha muszę ci coś powiedzieć
-To że jesteś kuzynką samego Króla Popu?
-Tak z kąt o tym wiesz?
-Umm..Mówili o tym w wiadomościach
-To świetnie,mam przesrane
-I to bardzo,musimy już iść mamy próbę do pierwszego odcinka do X Factora - pocałował mnie w czoło,obudził Louisa i wyszli.No to świetnie teraz cały świat że jestem daleką kuzynką Króla Popu.Będę musiała zmierzyć się z fotoreporterami,krytykami i najgorszym hejterami.
__________________________________________________________________
No proszę,kto by się spodziewał że Pati będzie daleką kuzynką Króla Popu.Od razu przepraszam że dodaje rozdział tak późno ponieważ miałam blokadę twórczą i ten wyjazd nad morze bardzo mi pomogł bo odblokował moją twórczość i napawał mnie mnóstwem nowych pomysłów.
CZYTASZ=KOMENTUJESZ 

Patifun123 :) < 3

5 komentarzy:

  1. Fajny rozdział :)
    I Przepraszam za spam ale szukam czytelników :(
    Harry jest nastolatkiem o smutnej przeszłości która go w Sobie zamknęła. Louis jest psychologiem , który będzie chciał mu pomóc . Czy Harry otworzy się przed obcą osobą i jej zaufa ? Czy Louis będzie w stanie dotrzeć do Harre'go . I najważniejsze czy pomiędzy tą dwójką dojdzie do czegoś więcej niż tylko ofiarowania pomocy ?
    http://ostatniemarzenie.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha no proszę ale się zadziało! Nikt się tego zupełnie nie spodziewał! :D

    Nicol <3
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze, jak dla mnie trochę poplontany ten rozdział, ale mimo wszystko jak zawsze czytało się przyjemnie
    zapraszam- lou-boys-and-me.logspot.com oraz bad-red-blood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mhhm сонирхолтой :*

    OdpowiedzUsuń