wtorek, 12 sierpnia 2014

Rozdział 13

*Oczami Harrego*

Dziś jest nasz ostatni koncert i koniec trasy X Factora,a później jadę do mojej ukochanej.Z moich rozmyślań wyrwał mnie dźwięk telefonu Louisa.
-Z kim tak tam piszesz?
-Z koleżanką
-Ta jasne,a ja piszę z królową Anglii
-Eh.. no dobra z Patrycją - no nie uduszę ją!! Z Lou pisze jak najęta , a ze mną to nie?!Kurde jestem zazdrosny oto że pisze  z moim kumplem,Styles człowieku uspokój się!!Za 2 godziny koncert a ja czuje się jakbym chciał dać Lou w mordę.Ale wiem co mi pomoże,pośpiewam sb i zaraz mi przejdzie.Włożyłem słuchawki do uszu,włączyłem muzykę i zacząłem śpiewać.Cała złość uszła ze mnie i już nie mogę się doczekać tego ostatniego koncertu.

*Oczami Patrycji*

Po 15 minutach byłyśmy już w moim domu,do koncertu zostały nam z jakieś 2 godziny więc postanowiłam że zapoznam się bliżej z Lili
-Lili  skąd jesteś?
-Z Polski,przeprowadziłam się tu z rodzicami jak byłam jeszcze mała,wiesz praca mojego taty nas do tego zmusiła,a ty czemu się przeprowadziłaś do Anglii?
-Ja z powodu mojego byłego chłopaka,gdy z nim zerwałam zaczął mnie prześladować i dlatego przeprowadziłam się do Anglii
-Trochę to dziwne,ale już go nie ma i  nie wie gdzie jesteś więc nie zawracaj sobie nim głowy
-Masz rację nie będę -rozmawiałyśmy jeszcze tak z godzinę, musimy już się zbierać żeby zdążyć odebrać bilety od Paula.Lili spełni marzenia poznając swoich idoli,a ja zobaczę chłopaków na żywo jak występują.Przed wyjściem wzięłam szybki prysznic i się przebrałam,Lili była już gotowa i czekała na mnie.Gdy już skończyłam cały łazienkowy rytuał zeszłam do niej i zadzwoniłam po taksówkę.Nie czekałyśmy na nią długo.Wyszłyśmy z domu kierując się do niej,gdy miałam zamiar wsiąść do pojazdu ktoś mnie złapał za rękę
-Witaj skarbie...
_________________________________________________________________________________
Jak wam mijają ostatnie dni wakacji :( ? Więc dziewczyny wybierają się na koncert chłopaków,ale ktoś im przeszkodzi.Pytanie do rozdziału kto złapał Patrycję za rękę? Zadawajcie pytania bohaterom z miłą chęcią wam odpowiedzą.A i osoby które odpowiedzą poprawnie dostaną dedykowany rozdział :D
CZYTASZ=KOMENTUJESZ   


Patifun123 :) < 3


4 komentarze:

  1. rozdział bardzo fajny, robi się ciekawie
    czy to Harry? :)
    zapraszam- lou-boys-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny.
    Z niecierpliwością czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  3. Woah super!

    Niech zgadnę, to był jej były przed którym uciekła do Anglii? :O

    Fajny rozdział, czekam na next :)
    Nicol <3
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mhhm दिलचस्प :*

    OdpowiedzUsuń