środa, 11 czerwca 2014

Rozdział 7

Hej kochani! Zanim zaczniecie czytać chciałam podziękować LOLA :) za pierwszy komentarz który sprawił mi wielki uśmiech i polecić wam świetnego bloga.Dopiero zaczęły ,ale i tak jest świetny.  http://becauseitisourmomentopowiadanieo1d.blogspot.com/  A i napisałam kiepski rozdział z powodu braku weny.Tym razem poproszę o nie zliczoną liczbę komentarzy.Miłego czytania! 

Patifun123 :) <3

_____________________________________________________________   

Dziś znów trzeba było jechać z Harrym bo były eliminację kto pojedzie do domów jurorskich i będzie dalej w programie.Tym razem jedziemy do Londynu tam się wszystko odbędzie.Zawsze tam chciałam pojechać i teraz mam okazję.Podróż zajęła nam ze 2 godziny.Gdy byliśmy na miejscu było sporo ludzi.Na scenie wchodzili grupami.Przyszła pora na grupę w której jest Harry , przed jego wejściem dałam mu buziaka na szczęście.Niestety nie przeszedł dalej był cały we łzach próbowałam go jakoś pocieszyć.Na marne,gdy mieliśmy wychodzić ktoś zawołał Harrego.A ja czekałam na niego na dworze.
-Będę w programie!
-Co ,ale jak?
-No wzięli mnie i jeszcze jakiś 4 chłopaków i zrobili z nas zespół
-Nawet nie wiesz jak się ciesze- po tym rzuciłam się na niego
-Ale będziemy musieli się rozstać na tydzień
-Ciężko będzie ,ale dam radę
-Będziesz musiała
-A kiedy wylatujesz?
-Jutro
-Czyli mamy wieczór dla nas ?
-Tak ,a jak chcesz go spędzić
-No nie wiem zaszalejmy
Więc postanowiliśmy że spędzimy go u mnie w domu na oglądaniu filmu.W połowie filmu zasnęłam i poczułam tylko jak unoszę się w powietrzu i po chwili znalazłam się w swoim łóżku i wtedy w pełni  odpłynęłam w świat snu.

6 komentarzy:

  1. Komentujcie , śmiało! Przyjmę każdy nawet te złe.Chce po prostu wiedzieć czy to ma sens pisać dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey Pati tu Paula świetnie piszesz pisz dalej
    Twoja BFF <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś stworzona do robienia blogów mówie ci oby tak dalej i życzę ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW
    jak zwykle cudownie <3
    z niecierpliwością czekam na next :)
    http://becauseitisourmomentopowiadanieo1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń