wtorek, 11 listopada 2014

Rozdział 16

Uwaga!! Rozdział zawiera sceny +18!!!
  *Oczami Patrycji*

Impreza jest super ,nigdy w życiu się tak świetnie nie bawiłam.No dobra bawiłam się na balu zakończenia podstawówki,ale to było dawno no nie?Mniejsza o to więc,Lili jest zachwycona mówiła mi że to jej pierwsza impreza w takim klubie.Zayn jest lekko pijany i tańczy z jakimiś dziewczynami,Niall,Louis i Liam siedzią przy barze i piją drinka.A ja oczami próbowałam wyśledzić Harrego.Znalazłam i zaczełam przepychać się przez tłum.Gdy do niego dotarłam przytuliłam go od tyłu,a on odwrócił się do mnie.
-Pati,poznaj Ed'a mojego BFF- rudy chłopak wyciągnął do mnie dłoń.Uściskałam ją i szeroko się uśmiechnełam.
-Piękna jest Hazz - powiedział Ed,a ja zrobiłam się czerwona
-Wiem że jest piękna - powiedział Hazz i pocałował mnie,a ciekawe co robi Lili?

*Oczami Lili*

Siedzę przy barze mega smutna,gdy widzę te wszystkie zakochane pary to mam ochotę je pozabijać,ale wolę zatopić smutki w alkoholu.Ktoś do mnie poszedł,ale nie wiem kto bo już nie za bardzo kontaktowałam.
-Lili,chodź zatańczyć - powiedział chyba Lou
-Dobrze,chodźmy - wstałam i zaczęłam z nim tańczyć.Kurwa,jaki on jest seksowny i bez chwili namysłu pocałowałam go i ku mojemu zdziwieniu odwzajemnił mój pocałunek.Kurde,jakie to przyjemne.Było mi bardzo dobrze gdy przyszedł do nas mega wkurwiony Zayn.
-Co wy do cholery robicie?! - powiedział Zayn
-Całujemy się i tańczymy,a co nie pasi ci ?! - odpowiedziałam
-Tak,nie pasi mi!! Lou,teraz moja kolej - odbił mnie od Louisa i zaprowadził do jakiegoś pokoju.Zaczął mnie czule całować i rozbierać,a ja nie będąc mu dłużna zrobiłam to samo.Boże jaką on ma klatę,zostałam w samej bieliźnie,a on w bokserkach.Położył mnie na łóżko i zaczął całować mój biust,brzuch aż dotarł do moich majtek
-Jesteś tak cholernie podniecająca że zerżnę cię jak psa
-Och,serio?
-Tak - i wtedy pozbył się mojej bielizny i on swojej również.Założył prezerwatywę o zapachu truskawki na swojego członka i powoli we mnie wszedł.Jękłam a on zaczął się poruszać,boli jak cholera , ale jest przyjemnie.Pieścił moje piersi przyspieszając,a ja wbiłam paznokcie w jego plecy.
-Dajesz,maleńka!!! - złapał się rogów łóżka i zaczął być ostry.
-Zayn,jestem blisko!!! - wysapałam i po chwili doszłam,a on chwilę później.Wyszedł ze mnie i wyrzucił wykorzystaną gumkę,a później położył się obok mnie.Przytulił mnie i oboje zasnęliśmy. 
___________________________________________________________________ 
No to się porobiło!!Przepraszam was że tak rzadko coś dodaje,ale mam ostatnio brak weny.Zadawajcie pytania bohaterom,to bardzo mi pomaga w pisaniu.Kocham was!!!

CZYTASZ=KOMENTUJESZ 
Patifun123  <3 :)

4 komentarze: