wtorek, 5 sierpnia 2014

Imagin z Harrym #2

Dla olesia 

 Jesteś, a raczej byłaś najlepszą przyjaciółką Harrego.Wszystko się zmnieniło od momentu gdy poszedł na przesłuchania do X Factora,w sumie to ty go namówiłaś do tego ,ale teraz cholernie tego żałujesz obiecywał że będzie to ciebie dzwonił,esemesował,ale nic z tego nie wyszło.Zapomniał o tobie nawet nie napisał chociaż raz przez te cztery lata.Twoj monolog skończył się gdy wpadłaś na tłum wrzeszczących dziewczyn.
-Przepraszam bardzo czemu tu stoicie?
-Harry Styles z One Direction przyjechał w odwiedziny do swojej przyjaciółki!! - gdy to usłyszałaś zamurowało cię.Nie chciałaś go widzieć,więc jak najszybciej ulotniłaś się z tam tond i pobiegłaś w stronę swojego domu.Ktoś ciągle cię wołał,ale ignorowałaś to.
-T.I , T.I !!!! Poczekaj proszę!!! - ten głos kogoś ci przypominał,odwróciłaś się i zobaczyłaś Harrego.
-Czego chcesz?!
-Dlaczego jesteś taka osła?
-Dlaczego?!Może dlatego że nie odezwałeś się przez te cholerne cztery lata!!! A obiecywałeś że się odezwiesz!! - wykrzyczałaś mu to prosto w twarz.Harry stał szokowany twoim zachowaniem i po chwili się odezwał
-T.I przepraszam,chciałem się do ciebie odezwać , ale bałem się tobie to powiedzieć przez telefon.
-Czego?
-Że cię kocham
-Ja... nie wiem co powiedzieć , ale ja też cię kocham - po tym jak wyznaliście sobie miłość , Harry cię pocałował.A teraz jesteś panią Styles i spodziewacie się waszego pierwszego dziecka.Od tam tego dnia powiedziałaś sobie że te cztery lata nie były takie złe

___________________________________________________________________

Hej misie!!! Wracam do was z mnóstwem weny do pisania. Na początek taki krótki imagin mam nadzieje że wam się spodoba , w szczególności osobie dla której go napisałam. 

Patifun123 :) < 3

2 komentarze: