środa, 17 sierpnia 2016

Rozdział 22

*Oczami Zayna*

Wow,nie wiedziałem że mamy  ich tak dużo,każdy miał plakaty i chcieli z nami zrobić zdjęcia.Nie mogliśmy się zatrzymać bo czas nam na to nie pozwolił,weszliśmy do studia i usiedliśmy na kanapach.Powiedziano nam że mamy  na kogoś poczekać
-Zayn,odzywała się do ciebie może Lili? - zapytał Louis
-Nie odzywała się,a dlaczego pytasz?
-Bo się o nią martwię i od 2 dni nie daje znaku życia,boje się że coś się jej stało - powiedział.Louis się o nią martwi? Podejrzane,a może on się w niej zakochał? W sumie ma prawo się w niej zakochać,nadal  nie potrafię sobie tego wybaczyć że tak perfidnie wykorzystałem tylko po to żeby zaspokoić swoje potrzeby
-Halo,ziemia do Malika!!! - wrzasnął na mnie Louis
-Co?
-Czy ty mnie słuchasz? - zapytał Lou
-Tak,przepraszam zamyśliłem się,o co pytałeś?
-Pytałem czy rozmawiałeś może z Lili?
-Nie,od dnia gdy się z nią przespałem to nie
-Spoko,czekaj PRZESPAŁEŚ SIĘ Z LILI?! - krzyknął z szokowany Louis
-Umm,no tak,ale to było po pijaku!! - broniłem się,ale nie wychodziło mi to najlepiej
-Chłopaki,zapraszam was do studia - powiedział Simon,dzięki uratowałeś mnie przed wyjaśnieniami.Wstaliśmy z kanap i kierowaliśmy się w stronę pokoju gdzie będziemy nagrywać singiel.

*Oczami Louisa*

Cholera jasna! Jak om mógł wykorzystać naszą przyjaciółkę?! Teraz go szczerze nienawidzę za to co zrobił,chociaż z drugiej strony pijani ludzie robią różne rzeczy i im się je wybacza.Nie wiem,mam mętlik w głowie,teraz to muszę się skupić na nagrywaniu naszego pierwszego singla.Szliśmy przez korytarz gdzie na jego ścianach były powieszone złote,srebrne i platynowe płyty różnych artystów którzy tu nagrywali.My pewnie też tu kiedyś zawiśniemy,ale będzie to super brzmieć "Pierwszy singiel wschodzącego boysbandu One Direction pokrył się podwójną platyną"
-Louis,jesteś tam? - pomachał mi przed twarzą Harry i przestałem marzyć
-Tak jestem,a czemu się pytasz?
-Bo wyglądasz na nieobecnego,a teraz siadaj na kanapie i słuchaj jak będzie brzmiał tytuł naszego singla - jak powiedział tak zrobiłem.Do pokoju wszedł młody chłopak i przedstawił się nam jako nasz tekściarz który będzie nam pomagał w pisaniu piosenek
-Więc,mam na imię Jamie Scott a to reszta ekipy która będzie wam pomagać.Dobrze,teraz najlepsze wasz pierwszy singiel będzie się nazywać What Makes You Beautiful! Tutaj macie tekst piosenki,nauczcie się go i widzimy się w następnym tygodniu w studiu nagraniowym - Jamie podał nam teksty,pożegnaliśmy się i wyszliśmy ze studia kierując się do samochodu.Jestem mega szczęśliwy że wydamy nasz singiel.Tylko szkoda że Lili go nie usłyszy.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej!
Przepraszam że dawno nie pisałam rozdziałów bo ostatnio nie miałam czasu ani nie miałam weny,ale mam nadzieje że się wam ten rozdział spodoba :)
~Patifun123



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz