piątek, 12 czerwca 2015

Imagin z Niallerem #6

Twoją pasją jest podróżowanie,poznawanie nowych ludzi i kultur.Lecz,twoim największym marzeniem jest zamieszkać w Irlandii.Od 3 lat uczyłaś się irlandzkiego i zbierałaś pieniądze na wyjazd.Pracujesz w sklepie swoich rodziców którzy też podróżują i sprzedają książki podróżnicze,sprzęt itp.A dziś był twój ostatni dzień w sklepie swoich rodziców,ponieważ zebrałaś już odpowiednią ilość pieniędzy na wyjazd.Zostało ci jeszcze spakowanie się,kupienie biletu i zakwaterowanie do jakiegoś hotelu na czas pobytu w Irlandii.Postanowiłaś że w Irlandii zatrzymasz się na miesiąc.
-Mamo,ja już idę do domu - powiedziałaś do swojej mamy
-Dobrze,tylko posprzątaj blat po twoim śniadaniu - odpowiedziała twoja rodzicielka.Jak powiedziała tak zrobiłaś,podeszłaś do lady gdzie jadłaś kanapkę i zaczęłaś sprzątać okruszki pozostawione przez kanapkę.Jak już skończyłaś sprzątać,wzięłaś swoją torebkę i ruszyłaś w stronę domu.Po drodze wstąpiłaś do sklepu po popcorn i czekoladę,gdy wychodziłaś ze sklepu wpadłaś na kogoś
-Przepraszam,nie zauważyłem cię,nic ci nie jest? - zapytał z troską chłopak i podaje ci rękę
-Nie,jestem cała - łapiesz za jego rękę i wstajesz,otrzepujesz się z kurzu i bierzesz swoje zakupy.Dopiero teraz zauważyłaś że ma blond włosy i oczy niebieskie jak ocean
-Niall jestem,a ty? - przedstawił ci się
-Ja jestem T.I,miło mi cie poznać,ale muszę już iść do domu się spakować
-Gdzie jedziesz? Jeśli mogę spytać?
-Jadę do Irlandii - odpowiedziałaś,a jemu rozświetliły się źrenice i po chwili powiedział
-Ja jestem z Irlandii i mogę cię przenocować,opowiedzieć ci coś o Irlandii i oprowadzić,może być?
-Tak,boże,jesteś kochany - po tej krótkiej rozmowie pożegnaliście się i poszłaś do swojego domu się spakować.Byłaś bardzo szczęśliwa że już jutro jedziesz do swojego ulubionego kraju i to z Irlandczykiem,którego polubiłaś.
_______________________________________________________________
Hejka wam wszystkim! Przepraszam że tak długo nic nie dodawałam bo poprawiałam zagrożenia,ale już jestem i oto tak długo wyczekiwany imagin z Niallerem. Mam nadzieje że się wam spodoba,bo on dla mnie jest do kitu. Miłego czytania.

CZYTASZ=KOMENTUJESZ

2 komentarze: