sobota, 21 marca 2015

Imagin z Harrym i Zaynem #5

Dedykacja dla Leny Ziall

Przyjaźniłaś się z chłopakami  z One Direction,ale najbardziej z Harrym i Zaynem.Są dla ciebie jak bracia,ale od jakiegoś czasu czujesz coś więcej niż przyjaźń w stosunku do Zayna.Ciekawe czy Zayn czuje to samo co ja do niego - pomyślałaś,twoje rozmyślenia przerwał Harry który wszedł do twojego pokoju
-Hej,jak się czujesz? - usiadł na twoim łóżku,przeziębiłaś się przez wodną bitwe z chłopakami gdy na dworze było bardzo zimno
-Bywało lepiej,a dlaczego wy nie jesteście chorzy?
-Bo my się na to przygotowaliśmy,to miała być dla ciebie niespodzianka
-To fajna mi niespodzianka - zaczełaś trząść się z zimna i chłopak przykrył cię kołdrą.Dotknął twojego czoła i za chwilę się odezwał
-T.I,ty masz gorączke.Idę po leki i przyślę do ciebie Zayna żeby cię ogrzał - jak powiedział tak zrobił,wyszedł z twojego pokoju,a poźniej wszedł Zayn i odrazu usiadł na twoim łóżku i cię przytulił
-Cieplej ci?- zapytał się gdy potarł twoje ramiona
-Tak,już mi lepiej. Gdy cię widzę to zawsze się lepiej czuje - spojrzałaś w jego piękne oczy,wasze usta były coraz bliżej i gdy mieliście się pocałować do pokoju wparował Hazz
-Mam leki,ups przeszkodziłem wam w czymś?
-Nie,ja już wychodze,póżniej do ciebie zajrze - powiedział Zayn i wyszedł z twojego pokoju.Było ci smutno,byłaś tak blisko aby pocałować Malika i Harry ci to zepsuł.
-T.I,co jest? Dlaczego jesteś smutna?- zapytał cię z troską Hazz
-Nic,wszystko jest okej - odpowiedziałaś spokojnie.Harry dał ci wcześniej wspomniane leki i też wyszedł z twojego pokoju.Po 5 minutach do twojego pokoju wszedł Zayn z wielkim bukietem czerwonych róż i wielkim uśmiechem na ustach,usiadł na łóżko i wręczył ci bukiet
-Dziękuje,z jakiej to okazji?
-Zaraz się dowiesz,musisz być cierpliwa - pochylił się nad tobą i cię pocałował.Nie będąc mu dłóżna odałaś jego pocałunek,byłaś w siódmym niebie.Całowałaś chłopaka za którym szalało miliony dziewczyn.Po chwili Zayn oderwał się od ciebie i zaczął mówić
-Nie powinnienem cię całować bo jesteś chora,ale mam to gdzieś,chce ci powiedzieć coś ważnego.Jesteś dla mnie kimś wiecej niż przyjaciólką.Pewinie wiesz do czego zmierzam,nie jestem takim romantykiem jak Harry,więc bez zbędnych ceregieli.Kocham cię i zostaniesz moją dziewczyną? - byłaś zasoczona jego wyznaniem,byłaś pod wielkim wrażeniem.
-Tak,zostane twoją dziewczyną bo cię też kocham - odpowiedziałaś mu i cię pocałował.Od tego czasu jesteście ze sobą szczęśliwi,przez jakiś czas było ci ciężko się przyzwyczaić do bycia w ciągłym centrum uwagi.Ale czego to się nie robi dla ukochanej osoby.


3 komentarze:

  1. Ale to slodkie jeju *____* @nxd69

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to slodkie jeju *____* @nxd69

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam podziękować,więc dziękuję!Jest niesamowity,ale ja jestem leniem i nie zalogowałam się(nie bierz ze mnie przykładu xD ) Wracając pomimo tego z Zaynem,świetny imagin.Pisz dale i Harry cię kocha :*

    OdpowiedzUsuń