niedziela, 22 lutego 2015

Rozdział 18

Gdy to usłyszałam wybuchłam płaczem i cały wieczór szlak trafił.Musze zacząć jej szukać, a jak coś się jej stanie? Nie wybaczenie sobie tego, a w szczególności Zaynowi. Jak on mógł jej takie coś zrobić?!
-Kochanie, wszystko w porządku? - zapytał Harry i przytulił mnie mocno
-Zayn, przespał się z Lili, a ona wyjechała nie wiadomo dokąd
-Spokojnie,znajdziemy ją-pomimo tego jak cudownie czułam się w objęciach Harrego,wiedziałam,że jest bardzo źle...Chyba muszę sobie pogadać w cztery oczy z tym,który zawinił najbardziej,czyli Zayn'em.

*U Zayna*

Czuję się jak Sherlock Holmes na tropie lub Scooby Doo.Watsonie,podaj mi lampę muszę kogoś prześwietlić.A dokładniej pana Malika,który podle i z premedytacją wykorzystał moją BFF-Lily. Cholera, gdzie ona może być? Zadzwonię do Louisa może on będzie wiedział gdzie ona jest, wyciągnołem telefon z kieszeni spodni i wykręciłem numer telefonu mojego przyjaciela.
Po trzech sygnałach odebrał
-Louis, musisz mi pomóc
-Tak wogóle to cześć i w czym Ci pomóc?
-Przespałem się z Lili i nie wiem gdzie ona jest
-Co ty zrobiłeś?!
-No przeleciałem ją i jak się rano obudziłem to została po niej tylko spinka do włosów, musze ją znaleźć i przeprosić, pomożesz mi?
-Tak, pomogę
-Dziękuję ci bardzo
-Do zobaczenia - gdy to powiedział rozłączył sie, ale za chwilę znów zaczął mi dzwonić  telefon. Gdy zobaczyłem kto dzwoni zamarłem,była to Patrycja
-Halo?
-Czy ty do reszty zgłupiałeś?!
-Nie i uspokuj się
-Jak mam być spokojna jak Lili zaginęła i to przez ciebie!!!
-Też chce ją znaleźć!
- Jak jej nie znajdziesz to cie udusze
-Obiecuje że ją znajdę
-Mam nadzieje - rozłączyłem się i postanowiłem że zaczynę ją szukać,muszę ją znaleźć.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jupi,w końcu napisałam nowy rozdział,coraz częściej zastanawiam się nad usunięciem bloga bo mam wrażenie że wam się nie podoba to opowiadanie
CZYTASZ =KOMENTUJESZ 

Patifun123

2 komentarze:

  1. Bardzo mi sie to podoba i jest swietne<3,mam nadzieje ze ja znajda ;) @nxd69

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie to podoba i jest swietne<3,mam nadzieje ze ja znajda ;) @nxd69

    OdpowiedzUsuń