środa, 25 czerwca 2014

Rozdział 10

Obok niego stało 4 innych chłopaków i domyślam się że ich dzisiaj mam poznać.Harry odstawił torby na blat w kuchni i poszedł szybko się ogarnąć.
-Ty pewnie jesteś Patrycja? - zapytał chłopak w pasiastej koszuli
-Tak ,a ty?
-Louis,a pozostała trójka to Zayn ,Niall i Liam
-Miło mi was poznać    
W między czasie przyszedł już ogarnięty Harry.
-O widzę że się już poznaliście - powiedział Hazz i podszedł i dał mi pocałował mnie
-Więc który idzie mi pomóc w kuchni?
-Ja!! - krzyknął Niall
-Patrycja radzę nie on wszystko ci pożre! - ostrzegł mnie Liam , a blondyn się obraził.Więc wszystko zrobiłam sama.Postanowiliśmy że wieczór spędzimy na poznawaniu(czyli na grze w butelkę) się pierwszą osobą która zaczęła byłam ja.
-Więc mam 16 lat , mam starszego brata moim i pochodzę z Polski,a dokładniej z Wrocławia. Gdy powiedziałam że jestem polką chłopcy byli mega zdziwieni.Drugi był Louis
-Mam 19 lat,mam 4 przyrodnie siostry,pochodzę z Anglii , a dokładniej z Doncaster.Później przyszła kolej na Zayn'a
-Mam 17 lat mam 3 siostry i pochodzę z Bradford.
-A teraz czas na mnie !!! - krzyknął Niall
-To dawaj szybko bo zjem ci wszystkie żelki - zażartowałam
-Dobra,więc ja jestem Irlandczykiem z małego miasteczka Mulingar
-Wow to się nazywa międzynarodowa przyjaźń.
 Gdy skończyliśmy się poznawać zaproponowałam obejrzenie jakiegoś filmu.
-Toy Story !! - wrzasnął Liam
Wszyscy się zgodziliśmy.Ten wieczór mogę dodać do listy udanych wieczorów.Po filmie pożegnaliśmy się.Ja poszłam wziąć prysznic , a Harry za kare że się spóźnił sprzątał.Prysznic zajął mi z 15 minut a Hazz jeszcze sprzątał.Więc mu pomogę szybciej pójdziemy spać.Gdy schodziłam zadzwonił mi telefon, ale z nie znanego numeru
-Halo ?
___________________________________________________________________________________

Hej wszystkim! Patrycja wreszcie poznała resztę chłopaków,a teraz pytanie do rozdziału.Kto zadzwonił do Pati?Mam nadzieje że się wam podoba rozdział , a jeszcze jedno pytanko jak spędzicie wakacje?Piszcie w komentarzach oraz z ocenom rozdziału.Miłego czytania i cudownych wakacji 

PatiFun123 :) <3 

 



3 komentarze:

  1. Super rozdział!

    Wiedziałam, że to chłopcy <3 Ale kto dzwonił? To chyba już nie oni....
    Ja na wakacje jadę do UK!!! Moje marzenie się spełni 15 lipca i już o 8 rano będę w Londynie^^ (wyobraź sobie o której muszę być na lotnisku w Polsce... -,-")

    Czekam na nn!
    Nicol <3
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że ci się podoba rozdział i życzę udanego pobytu w Anglii :)

      Usuń