wtorek, 19 sierpnia 2014

Rozdział 14

 Dedykacja dla Nicol Styles

-Witaj skarbie -wszędzie rozpoznam ten głos to był Dominik.Mój były chłopak.
-Czego ty chcesz,spieszę się
-Kochanie czemu jesteś taka zła?
-Po pierwsze to nie mów do mnie kochanie bo nie jestem twoją dziewczyną,a po drugie skąd wiesz gdzie mieszkam?!
-Z internetu,a i jesteś,kocham cię wróć do mnie- i za pleców wyciągną bukiet czerwonych róż i mi je wręczył.Byłam w mega szoku.
-Dominik nie wrócę do ciebie bo cię nie kocham i nie nachodź mnie więcej!-wsiadłam do taksówki i pojechałyśmy na koncert.Boże co za dupek,jeszcze ma czelność tu się pokazywać, zniszczył mnie psychicznie.Jak jeszcze raz tu się pojawi to dzwonię po policję.Po 15 minutach dało się usłyszeć piski i wrzaski dziewczyn i to znaczyło że jesteśmy na miejscu.Wysiadłyśmy z taksówki i od razu poszłyśmy do ochroniarzy którzy zaprowadzili nas za kulisy.Oczywiście przed wejściem za kulisy Paul dał nam wejściówki,Lili była w siódmym niebie.
-Dobra dziewczyny,teraz pójdziecie prosto aż do drzwi z nazwą zespołu,ja muszę wracać pilnować,aby nikt nie proszony się tu nie wdarł miłej zabawy życzę
-Dzięki,no to co Lili gotowa żeby spełnić marzenia?
-Tak!!!-skakała jak szalona.Poszłyśmy do garderoby chłopaków tak jak nam powiedział Paul,a ja mam jeden wielki mętlik w głowie powiedzieć chłopakom że mój były mnie znalazł czy nie powiedzieć?Boże pomocy!!!


*oczami Liama*

-Chłopaki!!Uspokójcie się!!!-krzyczałem do nich,za godzinę mamy ostatni koncert podczas trasy , a oni zachowują się jak dzieci.
-Paul mi powiedział że będziemy mieli gości,a tu jest jeden wielki syf!!
-Spokojnie Li zaraz będzie tu porządek - powiedział marchewkowy potwór
-Trzymam cię za słowo bo inaczej zabiore ci wszystkie marchewki
-Nie,tylko nie marchewki!!! Już sprzątam!!!-wiedziałem to zawsze na niego działa,posprzątał w 10 minut.Szybki jest,gdy skończył rozległo się pukanie do drzwi
-Otwarte!-krzyknęliśmy wszyscy chórem , a za drzwi wyłoniła się Patrycja

*oczami Patrycji*

-Hej,wam!-krzyknęłam i od razu zostałam bardzo mile przywitana.Lądując na ziemi pod ich ciężarem.
-Chłopaki ja rozumiem że się bardzo cieszycie , ale mnie dusicie!!!-przerażeni zeszli ze mnie,a ja mogłam zaczerpnąć powietrza
-Więc chłopaki poznajcie Lili która jest waszą fanką,Lili to jest,a zrzeszą znasz ich-dziewczyna rzuciła się im na szyje,ale najdłużej tuliła Zayna
-Coś czuje że wpadła mu w oko-powiedział Hazz kładąc swoje ręce na moich biodrach-Nie wiesz jak bardzo tęskniłem za tobą - brunet wpił się w moje usta, a chłopcy gwizdali i krzyczeli gorzko.Poczułam jak się uśmiecha przez pocałunek
-Ehem nie chciałbym przeszkadzać , ale mamy koncert - powiedział Daddy.Nie chętnie oderwaliśmy się od siebie,oni pobiegli na scenę,a my na widownie.
___________________________________________________________________________________
 Dziewczyny dotarły wreszcie na koncert:D Jak myślicie Patrycja powie Harremu że jej były ją znalazł?Jak jesteście ciekawi do się jej i innych  bohaterów zapytajcie
CZYTASZ=KOMENTUJESZ   

Patifun123 :) < 3


4 komentarze:

  1. Super rozdział!
    Wiedziałam, że to jej były!!!! WIEDZIAŁAM^^ (Hyhy gdzie dedykacja dla mnie? :D )

    Lecę pytać Pati czy powie Hazzie czy nie! :)

    Czekam na next i zapraszam do siebie :)
    Nicol <3
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam cię bardzo zapomniałam , ale miałam dużo na głowie i już się poprawiam :)

      Usuń
  2. rozdział jak zwykle boski i nie mogę doczekać się następnego
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)


    http://trueloveisteonlyone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń