czwartek, 10 lipca 2014

Libster Awards !!

Witam wszystkich zgromadzonych :) ! Zostałam nominowana do Libster Awards przez harrykochakotki.blogspot.com i moim zadaniem jest odpowiedzenie na 11 pytań oraz to że ja muszę nominować 11 innych blogów.Więc nie przedłużając oto pytania :

1.Od kiedy prowadzisz bloga i dlaczego ?
Bloga prowadzę od 23 kwietnia oraz dlatego że jest moją odskocznią do innego świata 
2.Co sądzisz o "Larrym"? 
Hmm.. sadzę że są naprawdę dobrymi przyjaciółmi 
3.Twoje największe marzenie ? 
Poznać i pojść na koncert One Direction 
4.Coś co daje ci szczęście ? 
 Liczba komentarzy i wyświetleń mojego bloga  
5.Ulubione zajęcie ? 
 Rysowanie
6.Ulubiona gra? 
 Monopoli
7.Czy masz jakieś mroczne sekrety ? 
 Nie mam
8.Malujesz się na co dzień? 
 Niestety , ale nie
9.Ulubiona książka? Gatunek literacki? 
 Saga Zmierzch i romantyczne
10.Czy twoi bliscy wiedzą o tym , że masz bloga ? Czy wspierają cię w tym ? 
Tak wiedzą i bardzo mnie wspierają
11.Na jaki kolor najchętniej malujesz paznokcie?   
Na niebiesko 

Więc na razie to wszystko.Wkrótce poznacie moich nominowanych i bardzo wam dziękuje za te 552 wyświetleń. 
Pozdrawiam i mocno was ściskam 

Patifun123 :) <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz